زندگی پر از عشقم

خبر خوب اومدن یه پرنسس ناز به جمع خانوادگیمون

1392/5/27 9:00
نویسنده : فریبا
253 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

نمی دونم از کجا شروع کنم به نوشتن چون خیلی خیلی خوشحالم و ذوق می کنم .

این وبلاگو درست کردم تا از تمام لحظات زندگیم بخصوص لحظه های شاد و به یاد ماندنی بنویسم تا هرلحظه نگاش  می کنم لذت ببرم شنبه ٢٦مرداد خواهر نازنینم ناهید که یه نی نی تو راه داشت خبر داد که نی نی عزیزش یه پرنسس خانمه اصلا حال ناهیدو نمیشه اینجا توصیف کرد و نوشت چون از صداش میشد فهمید که چقدر شاده و چه احساسی داره آره الان یزدان آقای ما شده داداش یه فرشته کوچولوی خوشگل .

خیلی خیلی خوشحالم که ناهید به مراد دلش رسید و از خدا می خوام این شادی و ذوق اون لحظه ای که خبر دختر دار شدنشو شنید در همه لحظه های زندگیش پایدار کنه و یه خانواده شاد و خوشحال و خوشبخت باشن و سایه پدر و مادر گل و مهربون و دل نازکشون همیشه بالا سر این دو تا میوه و ثمره زندگیشون باشه ان شالله .

من و عمو سعید هم اومدن این پرنسس خانمو به مامان بابای مهربونش به خصوص اون داداش نازنینش آقا یزدان تبریک میگیم ان شالله یه روزی بیام اینجا از موفقیتهاشون و عروسیاشون بنویسم ان شالله . بوسماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)