زندگی پر از عشقم

دوست دارم خدایا

1391/7/24 15:57
نویسنده : فریبا
117 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی دلم گرفته خیلی داغونم بعضی موقعها احساس میکنم دارم خفه میشم

نمیدونم حرفهای تو دلمو به کی بگم نمیدونم چیکار کنم چه تصمیمی بگیرم که بعدا" پشیمون نشم .

ولی باز شکر بازم خدایا شکرت

چیکار کنم خدایا کمکمون کن میدونم سعید هم این احساسو داره ، میدونم اونم خیلی آرزوها داشت که نشد ولی خدایا خودت که شاهدی و میبینی پس خودت به ما کمک کن ما دوتا فقط تورو داریم ما دوتا تو زندگیمون فقط دلمون به این خوشه که تو همیشه با مائی و به ما نظر داری

خداجون خیلی  دوست دارم از اینکه کمکون کردی تا ان شالله بریم سر خونه زندگیمون . خداجون از این به بعد هم خودت تو زندگی حامیمون باش تنهامون نذار همه جا هدایتمون کن خیلی دوست دارم تنها امیدمی به خدا

دوسسسسسسسسسسسسسسست دارم خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پسندها (1)

نظرات (1)

سعید
24 مهر 91 16:12
همسر عزیزم فریبا
احساست رو با تمام وجود درک میکنم و خودم هم دراین حال و هوا هستم . خدا خودش شاهده که از خروس خون سحر تا شغال خون شب دارم تلاش میکنم و من و تو تلاشمون رو میکنیم و باقی با خداست . خداست که مسبب الاسبابه و خودش ضامن خوشبختی ماست .
همتم بدرقه راه کن ای طائرقدس
که دراز است ره مقصد و من نوسفرم
به حق زهرای اطهر خدا خودش بهترین ها رو نصیبمون میکنه . انشالله
ای عشق همیشه از خدا میخواهم
کنارمن باشی و پا به پای هم پیرشویم