زندگی پر از عشقم

تولد

1392/4/30 11:00
نویسنده : فریبا
149 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولدمه من یک سال پیرتر شدم ولی عشق جاودانه بین من و سعید یک سال بزرگتر شد.

امروز چهارمین تولدی هستش که کنار تو هستم شاید اینطوری بگم که من ٤ سالمه چون لذت این ٤ سال زندگی رو با هیچ چیزی عوض نمی کنم .

فقط تو تولدم از خدا یه هدیه می خوام اونم این که من چند سال عمر دارم همیشه کنار تو با عشق و محبت زندگی کنم .

تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه تقدیم تو بهترینم و عزیترینم باد  .تویی که همیشه  در کنارم هستی و لحظه های زندگی را هر لحظه به کامم شیرین و شیرین تر می کنی .

عزیزم خیلی دوست دارم و همیشه بهت افتخار می کنم فقط با  ماچمی تونم احساس واقعیمو بهت بگم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سعید
30 تیر 92 11:00
[ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج] [ماج]