زندگی پر از عشقم

دلتنگی

1392/4/12 15:44
نویسنده : فریبا
236 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم هر موقعه که ازم دور هستی پیشم نیستی برام ثابت میشه که وجودم و زندگیم بی تو معنی نداره .

عزیزم بازم ماموریت این دفعه پیش امام رضا قربونش برم که هر دفعه رفتی دست خالی راهیت نکرده .

پشت تلفن یادته گفتی میرم پیش امام رضا این دفعه 4 تا خواسته دارم .ان شالله که هر چی صلاحت باشه امام رضا واسطه باشه تا خدا جور کنه و همیشه به خواسته هات برسی عزیزم .

آرزوی قلبی منه تا همیشه دلت شاد و به همه مراد دلت برسی عزیزم فقط بدان یک دنیا برام ارزش داری و بیشتر از همه دوست دارم . بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سعید
17 تیر 92 7:13
همسر عزیزم سلام
یک بار دیگه شرمندم کردی و این بار یا وب نوشت دلتنگی به یادم بودی .
همسر زیبای من ، تو ای معنی واقعی عشق ، دوستت دارم ، هر ثانیه و لحظه ای که از عمرم میگذرد محتاج و محتاج تر میشوم به محبت هایت که روز به روز بیشتر و بیشتر میشود .
من در کنارت به معنی حقیقی زندگی رسیدم و می توانم طعم شاهانه زیستن را برای لحظاتی را که سر بر شانه ام داری ، تجربه کنم .
ای زیبا ترین هستی من ، عاشقانه و دیوانه وار می ستایمت .
ای طبیب من ، حبیب و محبوب من ، عاشقانه می بوسمت و مجنون وار دوستت دارم



بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس